Met het oog op resultaat

Met het oog op resultaat (7 PE punten)

Hoe blijft u gefocust en het resultaat voor ogen houden?

Veranderingen volgen elkaar in razend tempo op. Hoe blijft u daarin gefocust en het resultaat voor ogen houden? Welke veranderingen hebben invloed en welke niet? Hoe gaat u daar mee om? Hoe zijn uw eigen werkprocessen ingericht? Wat is uw eigen rol als het gaat om LEAN werken? Levert elke stap iets op voor de klant?
Het doel van deze workshop is u inzicht te geven in hoe om te gaan met veranderende werkzaamheden, werkdruk en hoe u uw eigen werkprocessen LEAN kunt inrichten De korte interactieve theorie wordt in deze workshop afgewisseld met op de dagelijkse praktijk afgestemde oefeningen, discussies en presentaties waarmee wordt gewerkt aan praktische vaardigheden, die direct toepasbaar zijn in de praktijk.

Tijdsduur: 1 dag

Prijs: €550,00 (Inclusief koffie/thee en lunch)

Data

21-06-2017 | Geen plaatsen meer beschikbaar

21-11-2017 | 10 plaatsen beschikbaar

Neem contact met ons op voor actuele data

Resultaat

  • U weet wat LEAN inhoudt;
  • U heeft inzicht in uw eigen werkproces;
  • U herkent ‘verborgen fabrieken’ in uw eigen werkproces;
  • U weet wat uw persoonlijke valkuilen zijn.

Verantwoordelijkheidsniveau

Strategisch | Strategisch Operationeel | Operationeel Strategisch | Operationeel

Sector

Accountancy | Overig | Banken | Automotive | Financiële sector | Vastgoed/Makelaardij | Zakelijke dienstverlening

Leergang

Persoonlijke ontwikkeling

Stel uw vraag!





Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?*

Schrijf u nu in voor deze workshop

cedeo
Wij zijn wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen.  Als u deze website blijft gebruiken dan geeft u daarmee aan, daar geen problemen mee te hebben.

WhitePaper
Performance Management:
Meer dan een hype!

Het is lastig om als organisatie constant mee te gaan met alle trends, omdat we niet weten welke structurele bijdrage ze leveren aan onze strategische realiteit.

Vaak zijn ze persoonsgebonden qua implementatie en toepassing en hebben hierdoor een korte levenscyclus.

Dus waarom zou u als organisatie hier structureel tijd, energie en dus geld insteken?

Lees er meer over in ons Whitepaper
Schrijf u nu in!
U kunt zich te allen tijde weer uitschrijven
close-link
Click Me