Adviserend verkopen

Adviserend verkopen (7 PE punten)

Hoe voert u een effectief resultaatgericht verkoopadviesgesprek?

Associeert u ‘verkopen’ ook wel eens met ‘opdringen’ of met ‘pushen’. Wilt u liever een goede adviseur zijn die kan verkopen? Of het nu Consultative Selling heet, Solution Selling of gewoon Adviserend Verkopen, een effectief resultaatgericht verkoopadviesgesprek ervaren veel van uw collega’s vaak als lastig.

Adviseren kenmerkt zich door het centraal stellen van de vraag achter de vraag. U stelt vragen om het werkelijke probleem/vraag te achterhalen, om vervolgens samen met uw klant op zoek te gaan naar meerdere mogelijke oplossingen. U reikt uw klant keuzecriteria aan zodat hij of zij de keuze kan maken die bij hem of haar past.

Tijdsduur: 1 dag

Prijs: €550,00 (Inclusief koffie/thee en lunch)

Data

5-6-2018

15-11-2018

Resultaat

  • U bent effectiever in uw verkoopadviesgesprek;
  • Uw vraagtechnieken zijn verbeterd;
  • U beheerst de theorie van het IPD Adviesgesprek;
  • U kunt deze theorie in de praktijk toepassen;
  • U weet uw prospect/klant nog beter te adviseren;
  • U creëert geaccepteerd meer omzet bij uw klanten;
  • U onderhandelt nog succesvoller;
  • U gaat inspelen op de gedragsaspecten van uw klant;
  • U plaatst uzelf en uw organisatie op de stoel van partner in business door de meerwaarde die uw klanten ervaren.

Verantwoordelijkheidsniveau

Strategisch | Strategisch Operationeel | Operationeel Strategisch | Operationeel

Sector

Accountancy | Overig | Banken | Automotive | Financiële sector | Vastgoed/Makelaardij | Zakelijke dienstverlening

Leergang

Verkoop

Stel uw vraag!





Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?*

Schrijf u nu in voor deze workshop

cedeo
Wij zijn wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen.  Als u deze website blijft gebruiken dan geeft u daarmee aan, daar geen problemen mee te hebben.

WhitePaper
Performance Management:
Meer dan een hype!

Het is lastig om als organisatie constant mee te gaan met alle trends, omdat we niet weten welke structurele bijdrage ze leveren aan onze strategische realiteit.

Vaak zijn ze persoonsgebonden qua implementatie en toepassing en hebben hierdoor een korte levenscyclus.

Dus waarom zou u als organisatie hier structureel tijd, energie en dus geld insteken?

Lees er meer over in ons Whitepaper
Schrijf u nu in!
U kunt zich te allen tijde weer uitschrijven
close-link
Click Me